Молитва епископа катанского

Новая статья: молитва епископа катанского на сайте святая-молитва.рф - во всех подробностях и деталях из множества источников, что удалось нам найти.

Житие Льва Катанского

Житие святого отца нашего Льва, епископа Катанского,

Память 20 февраля

Угодник Божий Лев, сын благородных и благочестивых родителей, происходил из области Равеннской 1 . За свое чистое житие и разум он был удостоен всех по порядку священных степеней, а по преставлении блаженного Савина, епископа Катанского, избранием Божиим, был возведен на епископский престол.

Город Катана находится на острове Сицилии, недалеко от горы Етны, которая и до ныне извергает огненную лаву. Приняв престол епископский, святой Лев принял на себя и все труды, соответствующие новому его сану. Он заботился о сиротах, нищих, вдовицах, больных, странных, питая и одевая их на счет церковных имений и врачевал недуги их своими молитвами; он был милостивым отцом к своим чадам и верным пастырем своего стада, но для бесов и их служителей он был страшен, как лев для волков. Во дни его в Катане был некий волхв, по имени Илиодор; он был сыном верующих во Христа и благочестивых родителей, и сам был просвещен святым крещением, но потом тайно отвергся от Христа и стал служить бесам, научившись от одного иудеянина волхвованию.

Таким образом он считался христианином. но на самом же деле был язычником, служителем бесовским и великим волхвом, нисколько не лучше того древнего волхва Симона, которого своею молитвою предали смерти святые верховные Апостолы Петр и Павел; во всем был подобен ему и Илиодор: совершая удивительные волшебные чудеса, он, чрез свое внушение, достигал того, что людям казалось, будто по сухой земле, на путях и стогнах, текут реки, так что граждане обоего пола, обнажившись, среди города переходили, как им казалось, реку; камни он обращал в золото, но лишь на малое время; на торжищах волхвованиями своими он причинял купцам большие убытки; благородных девиц, дочерей честных и сановитых граждан, он своим волшебством так возбуждал к плотскому греху, что они, забыв стыд, оставляли свои кровы и родителей и ради любодеяние бегали по различным местам.

Когда же игемон Луций сделал донесение о нем царям Льву и его сыну Константину Багрянородному 2 , то цари послали повеление – взять его; но Илиодор сам отдался в руки людей, искавших его; он сел с ними на корабль в Катане и в тот же день пристал к Царьграду, проплыв в один час такое расстояние, об котором имеют понятие только люди, переплывающие с Запада – от Сицилии на Восток – до Фракии.

Явившись пред царями, он был осужден ими на смерть, но тотчас же на царских глазах стал невидим и опять появился в Катане; будучи вторично призван в Царьград и осужден на усечение мечем, волхв снова стал невидим в то самое время, когда воин, подняв меч над его головою, сильно взмахнул им, так что меч ударил только по воздуху; и опять этот чародей очутился в Катане.

Часто убеждал его святитель Христов Лев отстать от таких злых дел и, раскаявшись, обратиться к Богу, но нельзя было уговорить Илиодора, как нельзя сделать белым эфиопа и твердый камень обратить в мягкий воск. Нечестивец не только не исправился, но задумал и еще большее зло: он простер свое волхвование на самого архиерея Божия, желая своим волхвованием насмеяться над ним. Однажды в торжественный день одного праздника святитель, в присутствии всего народа, совершал со всем своим причтом в церкви Божественную службу; в храм вошел и волхв Илиодор, как лицемерный христианин, и начал тайно совершать свои волхвования; чрез них он достиг того, что одни из народа стали топотать в церкви, словно лошади, ногами и рычать, подобно зверям; другие стали неудержимо хохотать, а иные стали гневаться; волхв же хвалился, что сделает еще то, что и сам епископ со всеми своими пресвитерами и клириками, прекратив служение, будет тут же скакать и плясать, как будто под звуки музыки и органов.

Святитель Божий, уразумев помышление Илиодора, преклонил колени пред престолом Божиим и, усердно помолившись, встал, вышел из алтарь и, взяв своим омофором за шею волшебника, связал его, и, выведя его затем из церкви на средину города, повелел народу, чтобы тотчас же принесли побольше дров и развели бы сильный огонь. Когда его приказание было исполнено, святой расспросил Илиодора о всех его волхвованиях и чародеяниях, а после того, держа его связанным своим омофором, вошел с ним в огонь и, находясь среди пламени, держал его и не покидал своего места до тех пор, пока нечестивый волхв весь не сгорел; после этого архиерей Божий Лев, возвратившись в церковь, докончил Божественную службу. Это преславное чудо всех привело в ужас, ибо держа в пламени волхва, сам святитель, не только не опалился в огне, но даже огонь не коснулся его святительских облачений: роса Духа Святого окружила его в пламени и защищала от опаления; слух об этом прошел по всем концам земли; цари, узнав о таком чуде, призвали святого с великой честью к себе в Царьград и, припав к его честным ногам, умоляли его помолиться за них.

Входя же в царскую палату, блаженный нес на своей одежде горящие угли, и одежда его не опалялась. И много других чудес сотворил сей великий угодник Божий: он подавал слепым прозрение, больным исцеление, изгонял из людей бесов, сокрушил своей молитвой идольское капище и своим словом ниспроверг идолов; наконец в старости он преставился Господу. В это самое время одна кровоточивая женщина из Сиракузской области 3 , сенаторского рода, пришла в город Катану к святому; долгое время страдала она недугом кровотечения: уже врачи отказались лечить ее; слыша, что святой епископ Лев своей молитвой подает людям исцеление от болезней, она пришла просить святого помолиться о ней; в то время, как она входила в городские ворота, она услышала звон по умершем, когда же она спросила, кто это скончался, ей ответили, что преставился святой епископ Лев; исполненная глубокой жалости, она пошла к преставившемуся и, лишь только коснулась одра его, тотчас остановилось у ней кровотечение, и она совершенно исцелилась. Святое тело епископа Льва положено было в церкви святой мученицы Лукии; которое и исцеляло разные недуги во славу Христа Бога нашего.

Якоже светильника превелика церковь имать всеблаженне, тебе паче солнца сияюща, юже твоими молитвами сохрани блаженне, непобедиму и непоколебиму от ереси всякия, и нескверну, яко приснопамятный.

1 Равенна – ныне итальянская провинция у Адриатического моря.

2 Лев III Исаврянин (717-741); сын его Константин царствовал от 741 до 775 года.

3 Сиракузы – одна из первых греческих колоний на восточном берегу остров" Сицилии, основана, по преданию, коринф янами около 735 г. до Р. X. Ныне Итальянская провинция.

Храм Тихвинской иконы Божией Матери в Алексеевском – Тихвинский храм в Алексеевском

19 (6) декабря 2017 г.

Седмица 29-я по Пятидесятнице. Святителя Николая, архиепископа Мир Ликийских чудотворца

Преподобный Лев, епископ Катанский

Якоже светильника превелика церковь имать всеблаженне, тебе паче солнца сияюща, юже твоими молитвами сохрани блаженне, непобедиму и непоколебиму от ереси всякия, и нескверну, яко приснопамятный

Дорогие братья и сестры!

20 февраля по ст.ст. (5 марта по н. ст.) Святая Православная Церковь чтит память преподобного Льва, епископа Катанского, который силою Божией посрамил чародея Илиодора, вступившего на гибельный путь противления Христу.

Житийная старообрядческая икона, 1818 год

Святитель Димитрий Ростовский, излагая житие святого Льва, пишет, что за благочестивую жизнь, пройдя необходимые ступени священства, преподобный был возведен на епископскую кафедру сицилийского города Катана. Проявляя ревность в служении, владыка заботился о сиротах, нищих, вдовицах, больных, странных, питая и одевая их на счет церковных имений и врачевал недуги их своими молитвами. Во дни его в Катане был некий волхв, по имени Илиодор. Святой Лев настойчиво убеждал чародея отстать от общения с духами злобы и обратиться ко Христу. Однако безумный Илиодор продолжал кичиться своей бесовской силой.

Святой Лев и волхв Илиодор

Однажды чародей пришел на службу к святому Льву и стал волховать в храме, произведя в нем смятение и соблазн. Епископ Лев, видя творимые безобразия, перешел от уговоров к решительным действиям: помолившись, он обвязав шею чародея своим омофором, вывел его из храма на городскую площадь. Там по его указанию развели большой костер, в который преподобный зашел вместе с волхвом. Так они стояли в огне, пока Илиодор не сгорел, а святитель Лев, силой Божией, остался невредим. После этого Лев, возвратившись в церковь, докончил Божественную службу. Свершившееся чудо всех привело в ужас, ибо держа в пламени волхва, сам святитель, не только не опалился в огне, но даже огонь не коснулся его святительских облачений.

Сразу после преставления святого, одна кровоточивая женщина коснулась одра почившего и тотчас получила исцеление. Святое тело епископа Льва положено было в церкви святой мученицы Лукии, а впоследствии мощи его были перенесены в церковь святителя Мартина Милостивого, епископа Турского. Мощи святого исцеляют различные болезни и недуги.

Чем же поучительно для нас житие преподобного Льва? Прежде всего тем, что в нем мы видим пример победы воина Христова над тьмой, над духами злобы поднебесной. И эта победа происходит не только в том, вечном мире, но и здесь, на грешной земле.

Из жития святого мы также можем видеть, что обратившийся за помощью к злой силе безумный волхв не только не победил служителя Христова, но сам погиб страшной смертью. И ни какие силы ада не смогли защитить его перед смиренным епископом. Такая, если не более ужасная участь, ожидает и всех тех, кто предает свои души в руки падших ангелов. Но страшнее всего то, что им уготованы вечные муки в царстве тьмы и злобы. Преподобный Ефрем Сирин говорит:

«Остерегайтесь составлять зелия, ворожить, гадать, делать хранилища (талисманы) или носить сделанные другими: это не хранилища, но узы».

Господь по своему человеколюбию предупреждает о губительности вступления в общение с падшими духами:

«Не должен находиться у тебя прорицатель, гадатель, ворожея, чародей, обаятель, вызывающий духов, волшебник и вопрошающий мертвых; ибо мерзок пред Господом всякий, делающий это» (Втор. 18, 10–13);

«И если какая душа обратится к вызывающим мертвых и к волшебникам, чтобы блудно ходить вслед их, то Я обращу лицо Мое на ту душу и истреблю ее из народа ее» (Лев. 20, 6).

Святая Церковь врачует обращающихся к чародеям и самих колдунов длительным отлучением от общения с нею. Те же из них, кто не отступает от этого безумия — извергает от себя. Так, 61-е Правило VI Вселенского собора гласит: «Предающиеся волшебникам, или другим подобным, дабы узнати от них, что восходят им открытия, согласно с прежними отеческими о них постановлениями, да подлежат правилу шестилетней епитимии. Той же епитимии подвергати и тех, кои произносят гадания о счастии, о судьбе, а равно и так именуемых обаятелей, деятелей предохранительных талисанов и колдунов. Закосневающих же в сем и не отвергающихся от таковых пагубных языческих вымыслов определяем совсем извергать из Церкви, как священныя правила повелевают».

Святой Василий Великий в своих правилах устанавливает («Третье каноническое послание святаго отца нашего Василия, архиепископа кесарии Каппадокийския, к Амфилохию епископу Иконийскому»):

65. «Покаявшийся в волшебстве или в отравлении да проведет в покаянии время, положенное для убийцы, с распределением, сообразным тому, как сам себя обличил в каждом грехе»;

72. «Предавший себя волхвователям или неким подобным да будет под епитимиею столько же времени, сколько убийца»;

83. «Волхвующие и последующие обычаям языческим или вводящие неких в дома свои, ради изыскания чародейств и ради очищения, да подлежат правилу шестилетия: год да будут плачущими, год — слушающими, три года — припадающими, и один да стоят с верными, — и так да приимутся».

Однако, несмотря на все предупреждения и церковные наказы, в современной России обращение к различным колдунам, экстрасенсам, гадателям, ворожителям, звездочетам, «бабкам» и «дедкам» чрезвычайно популярно. Об их «услугах» пестрят объявления в газетах, на уличных столбах и в Интернете. Программы с их участиям показывают практически по всем телевизионным каналам. Они являются обязательными участниками популярных шоу, некоторые из которых напрямую направлены на пропаганду этой мерзости в среде наших сограждан. Повсюду звучат предсказания различных астрологов. Нам внушают о существовании «благоприятных» и «не благоприятных» дней, карме-судьбе, порче, необходимости соблюдения различных примет и др.

Отметим, что большинство из так называемых «колдунов» и «прорицателей» являются обычными мошенниками и шарлатанами. Но среди них, конечно, встречаются и те, кто отдал свою душу в распоряжение темным силам. Но даже если безумный человек прибегает за помощью к первой категории «экстрасенсов», все равно он расстается не только с материальными ценностями, но в его сердце входит злая сила. Спасительный голос Матери-Церкви о вреде обращения к магам и астрологам «тонет в море» рекламы их услуг, навязываемой через «прогрессивные» и «демократические» средства массовой информации. Да и, говоря честно, нет желания у наших сограждан слушать Святую Церковь. Им милы безумные речи технологов от бесов, которые настойчиво рекомендуют во всех житейских трудностях и искушениях прибегать к помощи колдунов. Толпы людей губят свои бессмертные души, несут последние сбережения в надежде получить исцеление от болезней или решение житейских проблем.

По этому поводу святитель Иоанн Златоуст говорит:

«Пусть будем мы больны, лучше остаться больными, чем для освобождения от болезни впасть в нечестие (прибегая к заговорам). Демон, если и уврачует, больше повредит, чем принесет пользы. Доставит пользу телу, которое спустя немного непременно умрет и сгниет, а повредит бессмертной душе. Если иногда по попущению Божию и исцеляют демоны (через ворожбу), то такое исцеление бывает для испытания верных, не потому чтобы Бог не знал их, но чтобы научились не принимать от демонов даже исцеления»;

«Как торговцы невольниками, предлагая малым детям пирожки, сладкие фрукты и тому подобное, часто уловляют их такими приманками и лишают свободы и даже самой жизни, так точно и чародеи, обещая вылечить болезнь, лишают человека спасения души»;

«Добровольно не прибегайте к гадателям, но если вас привлекают к этому другие, и тогда не соглашайтесь… Человек всегда желает знать невидимое, особенно желает заранее знать о своих несчастьях, чтобы вследствие неожиданности не впасть в замешательство… Но если вы будете внимать гаданиям, будете недостойны расположения и милости Божией, и этим приготовите для себя многочисленные бедствия».

И все-равно многие крещеные христиане смотрят передачи про экстрасенсов, следят за гороскопом, обращаются к гадалкам и чародеям, биоэнергетикам и парапсихолагам, верят снам и приметам, носят «обереги» и талисманы. Это безумие массово распространилось в нашей среде. Иногда его поддерживают и сами «православные», готовые растерзать ближнего за передачу церковной свечки «не той рукой», прикладывание к иконам после Причастия и др. «Многим из христиан, — говорит святой Василий Великий, — кажется делом безвредным слушать истолкователей примет. Чихнул кто на слове, говорят: и это имеет значение. Кто-нибудь сзади назвал меня по имени, нога поскользнулась при выходе, зацепилась одежда — все это помеха. И люди весьма знаменитые, ожидающие Судию с небес, хладнокровно впадают в сей пагубный порок». Особому осуждению подлежат те из нас, кто, находясь в лоне Святой Церкви, придерживается примет, боится «порчи», относится к таинствам магически (формально), не пытаясь проникнуть в их духовный смысл.

Братья и сестры! Пока еще есть время, оставим пагубное общение с предсказателями и гадателями, вручим свою жизнь Господу и, последуя примеру преподобного Льва, устремимся за помощью ко Христу, Его Пречистой Матери, сомну архангелов и ангелов и всех святых.

Молитвами преподобного отца нашего Льва, епископа Катанского, Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй нас, аминь.

Канон святому преподобному Льву, епископу Катанскому

Припев: Преподо́бне о́тче Льве́, моли́ Бо́га о на́с.

Для корректного отображения содержимого страницы необходимо включить JavaScript или воспользоваться браузером с поддержкой JavaScript.

Память: 05 марта (20 февраля ст. ст.)

Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу, и еги́петскаго зла́ избежа́в, изра́ильтянин вопия́ше: Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Свети́льника тя́ боже́ственна Христо́ва све́тла Це́рковь стяжа́вши, Льве́ му́дре, доброде́телей твои́х сия́ньми и чуде́с бога́тно просвеща́ется.

От младе́нства возложи́л еси́ себе́ сама́го все́х Влады́це, и умерщвле́нием сласте́й жива́ Сего́ бы́л еси́ же́ртва, закала́я себе́ без кро́ве, блаже́нне.

Житие́ твое́ сия́ет, доброде́тельми укра́шено и чуде́с блиста́ньми удобре́но, богоно́се, проявле́на тя́ все́м соде́ла.

Богоро́дичен: Хра́м Ты́ была́ еси́ Бо́жий, Нескве́рная Отрокови́це, Все́льшемуся па́че ума́ в Тя́, Богоро́дице, и ле́сть от ду́ш челове́ческих Отгна́вшему.

Ирмо́с: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, и Це́ркве Зижди́телю, Ты́ мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, еди́не Человеколю́бче.

Спаси́тельна, о́тче, и благоче́стна уче́ния правосла́вия храня́ невре́дна, ста́до упа́сл еси́ на па́житех живоно́сных и в небе́сную огра́ду вве́л еси́.

Возше́д на высоту́ доброде́телей, преподо́бне, пома́зание свяще́нно прия́л еси́ и Превысо́каго, всему́дре, восхвали́л еси́ высоча́йшим седа́лищем, послужи́в благода́тию Тому́, я́ко а́нгел.

Напа́сти претерпе́в Христа́ ра́ди, преподо́бне, безсме́ртию причасти́лся еси́ обоже́ния; ми́ро же благово́нно непреста́нно источа́я, освяща́еши ве́рою к тебе́ притека́ющия.

Богоро́дичен: У́гля Боже́ственнаго и светоза́рнаго клеще́, купино́, огне́м не опали́вшися Божества́, хвра́стныя моя́ вся́ попали́ стра́сти и огня́ исхити́ ве́чнующаго.

Седа́лен, гла́с 3.

Вели́кое со́лнце, вселе́нней возсия́л еси́ доброде́телей твои́х сия́ньми, и чуде́с све́тлостию просвети́в ве́рных собо́ры, и отгна́в страсте́й омраче́ние, Льве́ преподо́бне, Христа́ Бо́га моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Сла́ва, и ны́не, богоро́дичен: Боже́ственнаго естества́ не отлу́чься, пло́ть бы́в во чре́ве Твое́м, но Бо́г вочелове́чився, пребы́сть, И́же по рождестве́ Ма́терь Тя́ Де́ву, я́ко пре́жде рождества́, сохрани́в Всенепоро́чну, еди́н Госпо́дь: Того́ приле́жно моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница Сло́ва, нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́! Ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Земледе́лав ни́ву твоего́ ра́зума, стокра́тный кла́с прине́сл еси́, пребога́те, доброде́телей боже́ственных и исцеле́ний.

Свята́я твоя́, сла́вне, ра́ка вы́ну еле́й святы́й источа́ет, освяща́ющи ду́ши, ве́рою к тебе́ притека́ющия.

Неду́гов очище́ние, лука́вых де́монов отгони́тель, святи́телю, бы́л еси́ и ве́рных челове́ков прибе́жище.

Богоро́дичен: Все́м Невмести́мый, Пречи́стая, вмеща́ется во утро́бе Твое́й, спаса́я мя́ бла́гостию, погруже́ннаго мно́гими грехи́.

Ирмо́с: Вску́ю мя́ отри́нул еси́ от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый, и покры́ла мя́ е́сть чужда́я тма́ окая́ннаго? Но обрати́ мя́, и к све́ту за́поведей Твои́х пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.

Умо́м чисте́йшим Ума́ все́х Вино́внаго смотря́я, от Него́ прия́л еси́ дарова́ний зарю́, богодохнове́нне, исцеле́ний свяще́нная светоли́тия, и́миже разреша́еши страсте́й омраче́ние.

Пре́лестьми де́монскими вся́ ве́рующия Христу́ прельща́ющаго, о́гненному суду́ пре́дал еси́ пра́ведно, блаже́нне, и ду́ши изба́вил еси́ всегуби́тельнаго сего́ вре́да, я́ко па́стырь и́стинен и спаси́телен.

Разгоре́вшуся огню́ посреди́ ста́л еси́, неопали́мь, пресла́вне: Боже́ственная бо роса́ Свята́го окружи́ тя́ Ду́ха, я́ко священнотаи́нника, я́ко служи́теля Боже́ственныя сла́вы, я́ко вы́шния све́тлости прича́стника.

Богоро́дичен: Ви́девше дре́вле боже́ственнейше, Богора́дованная, честни́и проро́цы та́инства глубину́ неизрече́нную честна́го Рождества́ Твоего́, Пречи́стая, разли́чными о́бразы, я́ко вмести́ша, Сего́ провозвести́ша.

Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́, я́ко зо́л душа́ моя́ испо́лнися и живо́т мо́й а́ду прибли́жися, и молю́ся, я́ко Ио́на: от тли́, Бо́же, возведи́ мя́.

Слепи́и моли́твами твои́ми, о́тче, прия́ша прозре́ние, богому́дре: Христа́ бо соде́йственника име́я и к Нему́ души́ твоея́ о́чи стяжа́в вы́ну, проше́ния бога́тно прия́л еси́.

Бы́л еси́ царю́, чу́дне, стра́шен, внегда́ иды́й во дворы́ его́, носи́л еси́ оде́ждою у́глие горя́щее: прославля́ше бо тя́ Бо́г, Его́же житие́м твои́м, Льве́, просла́вил еси́.

Благоуха́ет ра́ка моще́й твои́х и излива́ет при́сно, всеблаже́нне, я́коже исто́чник чи́ст и благово́нный, еле́й Боже́ственный, и́мже отгоня́ются неду́зи от ве́рных и здра́вие тре́бующим да́руется.

Богоро́дичен: Освяти́ ду́шу мою́, Де́во, Свято́е ро́ждшая Сло́во, вои́стинну во святы́х я́ко пречи́сто почива́ющаго Еди́наго Бо́га на́шего, и да́руй ми́, я́ко ми́лостива, умиле́ния ту́чу, Всенепоро́чная.

Конда́к, гла́с 8.

Я́коже свети́льника превели́ка, Це́рковь и́мать, всеблаже́нне, тебе́, па́че со́лнца сия́юща, ю́же твои́ми моли́твами сохрани́, блаже́нне, непобеди́му, и непоколеби́му от е́реси вся́кия, и нескве́рну, я́ко приснопа́мятный.

Ирмо́с: О́троцы евре́йстии в пещи́ попра́ша пла́мень дерзнове́нно и на ро́су о́гнь преложи́ша, вопию́ще: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Чино́м боже́ственным безпло́тным с пло́тию подо́бяся, богому́дре, служи́л еси́ Бо́гу, непреста́нно воспева́я: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

У́ши глухи́я, всеблаже́нне, моли́твами твои́ми отве́рзл еси́ боже́ственными и хромы́м я́вственно пода́л благотече́ние, — благослове́н еси́, — вопия́, — Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Ма́нием Боже́ственным Влады́ки неопале́н пре́был еси́, вше́д, посреди́ огня́; неприча́стный же Сего́, судо́м пра́ведным опаля́ется Илиодо́р, моли́твою твое́ю.

Богоро́дичен: Твоего́ чре́ва не опали́ Божества́ О́гнь, Де́во Ма́ти, воплоща́ется из Тебе́, концы́ ороша́я Боже́ственными све́тлостьми. Сего́ ра́ди Тя́ пое́м.

Ирмо́с: Победи́тели мучи́теля и пла́мене благода́тию Твое́ю бы́вше, за́поведем Твои́м зело́ прилежа́ще, о́троцы вопия́ху: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Излия́ся благода́ть, о́тче, во устна́х твои́х, священнотаи́нниче, сего́ ра́ди тя́, Льве́, Бо́г пома́за, святи́теля, лю́дем, вопию́щим: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Царю́, всеблаже́нне, Преве́чнующему благоугоди́л еси́, земно́му, Льве́, царю́ предста́л еси́, у́глие нося́ и сего́, о́тче, ужаса́я мы́сль чудоде́йствы, зело́ пресла́вными.

Я́ко ма́слина, о́тче, насажде́на бы́в плодови́та в дому́ Госпо́дни, пло́д приноша́еши по кончи́не, от боже́ственнаго те́ла твоего́ еле́й боже́ственный, ве́рных вся́к неду́г отгоня́я всегда́, к тебе́ с любо́вию, му́дре, притека́ющих.

Богоро́дичен: Хоте́нием вся́ соверша́яй, Всенепоро́чная, Благослове́нная, восхоте́в, во чре́во Твое́ всели́ся, и пло́тию яви́ся, и обожи́ мя́, истле́вша пре́жде льсти́ваго злы́м сове́том.

Ирмо́с: Устраши́ся вся́к слу́х неизрече́нна Бо́жия снизхожде́ния, я́ко Вы́шний во́лею сни́де да́же и до пло́ти, от деви́ческаго чре́ва бы́в Челове́к. Те́мже Пречи́стую Богоро́дицу, ве́рнии, велича́ем.

Да тя́ боже́ственными гла́сы блажи́м, преподо́бно пожи́вша, и на небеса́ возше́дша, и, ра́дующася, от страсте́й, и скорбе́й на́с моли́твами твои́ми спаса́й, и от обстоя́ний, святи́телю и па́стырю досточу́дне.

Я́ко розга́ виногра́да и́стиннаго бы́в, о́тче, прозя́бл еси́ доброде́тельны гре́зны, чуде́с сла́дость иска́пающия, от ни́хже пию́ще ве́рно, здра́вие прие́млют и ра́дость хва́лящии тя́ при́сно, Льве́ всему́дре.

Те́ло твое́ бы́сть хра́м Свята́го и Честна́го, о́тче, Ду́ха и ны́не лежи́т вну́трь Боже́ственнаго хра́ма, его́же созда́л еси́ в сла́ву, Льве́, и че́сть Луки́и му́ченицы, чуде́с источа́я на́м ре́ки, благоче́стно тя́ почита́ющим.

Я́коже со́лнце светоза́рно, доброде́тельными свеща́ми концы́ озаря́я при́сно, и ны́не к Све́ту премину́л еси́ незаходи́мому. Те́мже светоно́сную твою́ па́мять пра́зднующия, Льве́ пребога́те, омраче́ний вселю́тых изба́ви.

Богоро́дичен: Страшу́ся Твоего́, Еди́не Царю́, втора́го прише́ствия и убоя́хся, безме́рно согреши́в Тебе́ и по ра́зуме не утве́рждься; но я́ко сы́й Бла́г, обрати́ и спаси́ мя́ ро́ждшия Тя́ благоприя́тными, Иису́се, моли́твами.

І҆рмо́съ: Во́дꙋ проше́дъ ꙗ҆́кѡ сꙋ́шꙋ, и҆ є҆гѵ́петскагѡ ѕла̀ и҆збѣжа́въ, і҆и҃льтѧнинъ вопїѧ́ше: и҆зба́вителю и҆ бг҃ꙋ на́шемꙋ пои́мъ.

Свѣти́льника тѧ̀ бжⷭ҇твенна хрⷭ҇то́ва свѣ́тла цр҃ковь стѧжа́вши, львѐ мꙋ́дре, добродѣ́телей твои́хъ сїѧ́ньми, и҆ чꙋде́съ бога́тнѡ просвѣща́етсѧ.

Ѿ младе́нства возложи́лъ є҆сѝ себѐ сама́го всѣ́хъ влⷣцѣ, и҆ ᲂу҆мерщвле́нїемъ сласте́й жива̀ сегѡ̀ бы́лъ є҆сѝ же́ртва, закала́ѧ себѐ безъ кро́ве, бл҃же́нне.

Житїѐ твоѐ сїѧ́етъ добродѣ́тельми ᲂу҆кра́шено, и҆ чꙋде́съ блиста́ньми ᲂу҆добре́но, бг҃оно́се, проѧвле́на тѧ̀ всѣ̑мъ содѣ́ла.

Бг҃оро́диченъ: Хра́мъ ты̀ была̀ є҆сѝ бж҃їй, нескве́рнаѧ ѻ҆трокови́це, все́льшемꙋсѧ па́че ᲂу҆ма̀ въ тѧ̀, бцⷣе, и҆ ле́сть ѿ дꙋ́шъ человѣ́ческихъ ѿгна́вшемꙋ.

І҆рмо́съ: Небе́снагѡ крꙋ́га верхотво́рче, гдⷭ҇и, и҆ цр҃кве зижди́телю, ты̀ менѐ ᲂу҆твердѝ въ любвѝ твое́й, жела́нїй кра́ю, вѣ́рныхъ ᲂу҆твержде́нїе, є҆ди́не чл҃вѣколю́бче.

Спаси́тельна, ѻ҆́ч҃е, и҆ бл҃гочє́стна ᲂу҆чє́нїѧ правосла́вїѧ хранѧ̀ неврє́дна, ста́до ᲂу҆па́слъ є҆сѝ на па́житехъ живоно́сныхъ, и҆ въ нбⷭ҇нꙋю ѡ҆гра́дꙋ вве́лъ є҆сѝ.

Возше́дъ на высотꙋ̀ добродѣ́телей, прпⷣбне, пома́занїе свѧще́нно прїѧ́лъ є҆сѝ, и҆ превысо́каго, всемꙋ́дре, восхвали́лъ є҆сѝ высоча́йшимъ сѣда́лищемъ, послꙋжи́въ бл҃года́тїю томꙋ̀, ꙗ҆́кѡ а҆́гг҃лъ.

Напа̑сти претерпѣ́въ хрⷭ҇та̀ ра́ди, прпⷣбне, безсме́ртїю причасти́лсѧ є҆сѝ ѡ҆боже́нїѧ: мѵ́ро же благово́нно непреста́ннѡ и҆сточа́ѧ, ѡ҆сщ҃а́еши вѣ́рою къ тебѣ̀ притека́ющыѧ.

Бг҃оро́диченъ: Оу҆́глѧ бжⷭ҇твеннагѡ и҆ свѣтоза́рнагѡ клещѐ, кꙋпино̀, ѻ҆гне́мъ не ѡ҆пали́вшисѧ бжⷭ҇тва̀, хвра̑стныѧ моѧ̑ всѧ̑ попалѝ стра̑сти, и҆ ѻ҆гнѧ̀ и҆схитѝ вѣ́чнꙋющагѡ.

Сѣда́ленъ, гла́съ г҃.

Вели́кое со́лнце вселе́ннѣй возсїѧ́лъ є҆сѝ добродѣ́телей твои́хъ сїѧ́ньми, и҆ чꙋде́съ свѣ́тлостїю просвѣти́въ вѣ́рныхъ собо́ры, и҆ ѿгна́въ страсте́й ѡ҆мраче́нїе, львѐ прпⷣбне, хрⷭ҇та̀ бг҃а молѝ дарова́ти на́мъ ве́лїю ми́лость.

Сла́ва, и҆ ны́нѣ, бг҃оро́диченъ: Бжⷭ҇твеннагѡ є҆стества̀ не ѿлꙋ́чсѧ, пло́ть бы́въ во чре́вѣ твое́мъ: но бг҃ъ воч҃лвѣ́чивсѧ пребы́сть, и҆́же по ржⷭ҇твѣ̀ мт҃рь тѧ̀ дв҃ꙋ, ꙗ҆́кѡ пре́жде ржⷭ҇тва̀ сохрани́въ всенепоро́чнꙋ, є҆ди́нъ гдⷭ҇ь: того̀ прилѣ́жнѡ молѝ, дарова́ти на́мъ ве́лїю ми́лость.

Крⷭ҇тобг҃оро́диченъ: Нескве́рнаѧ а҆́гница сло́ва, нетлѣ́ннаѧ дв҃а мт҃и, на крⷭ҇тѣ̀ зрѧ́щи повѣ́шена, и҆зъ неѧ̀ безъ болѣ́зни прозѧ́бшаго, мт҃рски подо́бнѡ рыда́ющи, вопїѧ́ше: ᲂу҆вы̀ мнѣ̀ ча́до моѐ, ка́кѡ стра́ждеши во́лею, хотѧ̀ и҆зба́вити ѿ страсте́й безче́стїѧ человѣ́ка;

І҆рмо́съ: Оу҆слы́шахъ, гдⷭ҇и, смотре́нїѧ твоегѡ̀ та́инство, разꙋмѣ́хъ дѣла̀ твоѧ̑, и҆ просла́вихъ твоѐ бж҃ество̀.

Земледѣ́лавъ ни́вꙋ твоегѡ̀ ра́зꙋма, стокра́тный кла́съ прине́слъ є҆сѝ, пребога́те, добродѣ́телей бжⷭ҇твенныхъ и҆ и҆сцѣле́нїй.

Ст҃а́ѧ твоѧ̀, сла́вне, ра́ка вы́нꙋ є҆ле́й ст҃ы́й и҆сточа́етъ, ѡ҆сщ҃а́ющи дꙋ́шы вѣ́рою къ тебѣ̀ притека́ющыѧ.

Недꙋ́гѡвъ ѡ҆чище́нїе, лꙋка́выхъ де́мѡнѡвъ ѿгони́тель, ст҃и́телю, бы́лъ є҆сѝ, и҆ вѣ́рныхъ человѣ́кѡвъ прибѣ́жище.

Бг҃оро́диченъ: Всѣ̑мъ невмѣсти́мый, пречⷭ҇таѧ, вмѣща́етсѧ во ᲂу҆тро́бѣ твое́й, спаса́ѧ мѧ̀ бл҃гостїю, погрꙋже́ннаго мно́гими грѣхѝ.

І҆рмо́съ: Вскꙋ́ю мѧ̀ ѿри́нꙋлъ є҆сѝ ѿ лица̀ твоегѡ̀, свѣ́те незаходи́мый, и҆ покры́ла мѧ̀ є҆́сть чꙋжда́ѧ тма̀ ѻ҆каѧ́ннаго, но ѡ҆брати́ мѧ, и҆ къ свѣ́тꙋ за́повѣдей твои́хъ пꙋти̑ моѧ̑ напра́ви, молю́сѧ.

Оу҆мо́мъ чистѣ́йшимъ, ᲂу҆ма̀ всѣ́хъ вино́внаго смотрѧ́ѧ, ѿ негѡ̀ прїѧ́лъ є҆сѝ дарова́нїй зарю̀, бг҃одохнове́нне, и҆сцѣле́нїй сщ҃є́ннаѧ свѣтоли̑тїѧ, и҆́миже разрѣша́еши страсте́й ѡ҆мраче́нїе.

Пре́лестьми де́мѡнскими всѧ̑ вѣ́рꙋющыѧ хрⷭ҇тꙋ̀ прельща́ющаго, ѻ҆́гненномꙋ сꙋдꙋ̀ пре́далъ є҆сѝ пра́веднѡ, блаже́нне, и҆ дꙋ́шы и҆зба́вилъ є҆сѝ всегꙋби́тельнагѡ сегѡ̀ вре́да, ꙗ҆́кѡ па́стырь и҆́стиненъ и҆ спаси́теленъ.

Разгорѣ́вшꙋсѧ ѻ҆гню̀, посредѝ ста́лъ є҆сѝ, неѡпали́мь, пресла́вне: бж҃е́ственнаѧ бо роса̀ ст҃а́гѡ ѡ҆крꙋжи́ тѧ дх҃а, ꙗ҆́кѡ сщ҃еннотаи́нника, ꙗ҆́кѡ слꙋжи́телѧ бжⷭ҇твенныѧ сла́вы, ꙗ҆́кѡ вы́шнїѧ свѣ́тлости прича́стника.

Бг҃оро́диченъ: Ви́дѣвше дре́вле бжⷭ҇твеннѣйше, бг҃ора́дованнаѧ, честні́и прⷪ҇ро́цы та́инства глꙋбинꙋ̀ неизрече́ннꙋю чⷭ҇тна́гѡ ржⷭ҇тва̀ твоегѡ̀, пречⷭ҇таѧ, разли́чными ѻ҆́бразы, ꙗ҆́кѡ вмѣсти́ша, сего̀ провозвѣсти́ша.

І҆рмо́съ: Моли́твꙋ пролїю̀ ко гдⷭ҇ꙋ, и҆ томꙋ̀ возвѣщꙋ̀ печа̑ли моѧ̑, ꙗ҆́кѡ ѕѡ́лъ дꙋша̀ моѧ̀ и҆спо́лнисѧ, и҆ живо́тъ мо́й а҆́дꙋ прибли́жисѧ, и҆ молю́сѧ, ꙗ҆́кѡ і҆ѡ́на: ѿ тлѝ, бж҃е, возведи́ мѧ.

Слѣпі́и моли́твами твои́ми, ѻ҆́ч҃е, прїѧ́ша прозрѣ́нїе, бг҃омꙋ́дре: хрⷭ҇та́ бо содѣ́йственника и҆мѣ́ѧ, и҆ къ немꙋ̀ дꙋшѝ твоеѧ̀ ѻ҆́чи стѧжа́въ вы́нꙋ, прошє́нїѧ бога́тнѡ прїѧ́лъ є҆сѝ.

Бы́лъ є҆сѝ царю̀, чꙋ́дне, стра́шенъ, внегда̀ и҆ды́й во дворы̀ є҆гѡ̀, носи́лъ є҆сѝ ѻ҆де́ждою ᲂу҆́глїе горѧ́щее: прославлѧ́ше бо тѧ̀ бг҃ъ, є҆го́же житїе́мъ твои́мъ, львѐ, просла́вилъ є҆сѝ.

Бл҃гоꙋха́етъ ра́ка моще́й твои́хъ, и҆ и҆злива́етъ при́снѡ, всебл҃же́нне, ꙗ҆́коже и҆сто́чникъ чи́стъ и҆ бл҃гово́нный, є҆ле́й бжⷭ҇твенный: и҆́мже ѿгонѧ́ютсѧ недꙋ́зи ѿ вѣ́рныхъ, и҆ здра́вїе тре́бꙋющымъ да́рꙋетсѧ.

Бг҃оро́диченъ: Ѡ҆свѧтѝ дꙋ́шꙋ мою̀, дв҃о, ст҃о́е ро́ждшаѧ сло́во, вои́стиннꙋ во ст҃ы́хъ ꙗ҆́кѡ пречи́стѡ почива́ющаго, є҆ди́наго бг҃а на́шего, и҆ да́рꙋй мѝ, ꙗ҆́кѡ ми́лостива, ᲂу҆миле́нїѧ тꙋ́чꙋ, всенепоро́чнаѧ.

Конда́къ, гла́съ и҃.

Ꙗ҆́коже свѣти́льника превели́ка цр҃ковь и҆́мать, всебл҃же́нне, тебѐ па́че со́лнца сїѧ́юща, ю҆́же твои́ми моли́твами сохранѝ, бл҃же́нне, непобѣди́мꙋ и҆ непоколеби́мꙋ ѿ є҆́реси всѧ́кїѧ, и҆ нескве́рнꙋ, ꙗ҆́кѡ приснопа́мѧтный.

І҆рмо́съ: Ѻ҆́троцы є҆вре́йстїи въ пещѝ попра́ша пла́мень дерзнове́ннѡ, и҆ на ро́сꙋ ѻ҆́гнь преложи́ша, вопїю́ще: бл҃гослове́нъ є҆сѝ, гдⷭ҇и бж҃е, во вѣ́ки.

Чинѡ́мъ бжⷭ҇твєннымъ безплѡ́тнымъ съ пло́тїю подо́бѧсѧ, бг҃омꙋ́дре, слꙋжи́лъ є҆сѝ бг҃ꙋ непреста́ннѡ воспѣва́ѧ: бл҃гослове́нъ є҆сѝ, гдⷭ҇и бж҃е, во вѣ́ки.

Оу҆́ши глꙋхі̑ѧ, всебл҃же́нне, моли́твами твои́ми ѿве́рзлъ є҆сѝ бжⷭ҇твенными, и҆ хромы̑мъ ꙗ҆́вственнѡ пода́лъ благотече́нїе, бл҃гослове́нъ є҆сѝ, вопїѧ̀, гдⷭ҇и бж҃е, во вѣ́ки.

Ма́нїемъ бжⷭ҇твеннымъ влⷣки неѡпале́нъ пре́былъ є҆сѝ, вше́дъ посредѝ ѻ҆гнѧ̀: неприча́стный же сегѡ̀, сꙋдо́мъ пра́веднымъ ѡ҆палѧ́етсѧ и҆лїодѡ́ръ, моли́твою твое́ю.

Бг҃оро́диченъ: Твоегѡ̀ чре́ва не ѡ҆палѝ бжⷭ҇тва̀ ѻ҆́гнь, дв҃о мт҃и, воплоща́етсѧ и҆зъ тебє̀, концы̀ ѡ҆роша́ѧ бжⷭ҇твенными свѣ́тлостьми: сегѡ̀ ра́ди тѧ̀ пое́мъ.

І҆рмо́съ: Побѣди́тели мꙋчи́телѧ и҆ пла́мене бл҃года́тїю твое́ю бы́вше, за́повѣдемъ твои̑мъ ѕѣлѡ̀ прилѣжа́ще, ѻ҆́троцы вопїѧ́хꙋ: бл҃гослови́те, всѧ̑ дѣла̀ гдⷭ҇нѧ, гдⷭ҇а.

И҆злїѧ́сѧ бл҃года́ть, ѻ҆́ч҃е, во ᲂу҆стна́хъ твои́хъ, сщ҃еннотаи́нниче, сегѡ̀ ра́ди тѧ̀, львѐ, бг҃ъ пома́за ст҃и́телѧ, лю́демъ вопїю́щымъ: бл҃гослови́те, всѧ̑ дѣла̀ гдⷭ҇нѧ, гдⷭ҇а.

Цр҃ю̀, всебл҃же́нне, превѣ́чнꙋющемꙋ бл҃гоꙋгоди́лъ є҆сѝ, земно́мꙋ, львѐ, царю̀ предста́лъ є҆сѝ, ᲂу҆́глїе носѧ̀, и҆ сегѡ̀, ѻ҆́ч҃е, ᲂу҆жаса́ѧ мы́сль чꙋдодѣ́йствы ѕѣлѡ̀ пресла́вными.

Ꙗ҆́кѡ ма́слина, ѻ҆́ч҃е, насажде́на бы́въ плодови́та въ домꙋ̀ гдⷭ҇ни, пло́дъ приноша́еши по кончи́нѣ, ѿ бжⷭ҇твеннагѡ тѣ́ла твоегѡ̀ є҆ле́й бжⷭ҇твенный, вѣ́рныхъ всѧ́къ недꙋ́гъ ѿгонѧ́ѧ всегда̀, къ тебѣ̀ съ любо́вїю, мꙋ́дре, притека́ющихъ.

Бг҃оро́диченъ: Хотѣ́нїемъ всѧ̑ соверша́ѧй, всенепоро́чнаѧ бл҃гослове́ннаѧ, восхотѣ́въ во чре́во твоѐ всели́сѧ, и҆ пло́тїю ꙗ҆ви́сѧ, и҆ ѡ҆божи́ мѧ, и҆стлѣ́вша пре́жде льсти́вагѡ ѕлы́мъ совѣ́томъ.

І҆рмо́съ: Оу҆страши́сѧ всѧ́къ слꙋ́хъ неизрече́нна бж҃їѧ снизхожде́нїѧ, ꙗ҆́кѡ вы́шнїй во́лею сни́де да́же и҆ до пло́ти, ѿ дв҃и́ческагѡ чре́ва бы́въ чл҃вѣ́къ. тѣ́мже пречⷭ҇тꙋю бцⷣꙋ, вѣ́рнїи, велича́емъ.

Да тѧ̀ бжⷭ҇твенными гла́сы блажи́мъ преподо́бнѡ пожи́вша, и҆ на нб҃са̀ возше́дша и҆ ра́дꙋющасѧ: ѿ страсте́й и҆ скорбе́й на́съ моли́твами твои́ми спаса́й и҆ ѿ ѡ҆бстоѧ́нїй, ст҃и́телю и҆ па́стырю досточꙋ́дне.

Ꙗ҆́кѡ розга̀ вїногра́да и҆́стиннагѡ бы́въ, ѻ҆́ч҃е, прозѧ́блъ є҆сѝ добродѣ́тельны гре́зны, чꙋде́съ сла́дость и҆ска́пающыѧ: ѿ ни́хже пїю́ще вѣ́рнѡ, здра́вїе прїе́млютъ и҆ ра́дость хва́лѧщїи тѧ̀ при́снѡ, львѐ всемꙋ́дре.

Тѣ́ло твоѐ бы́сть хра́мъ ст҃а́гѡ и҆ чⷭ҇тна́гѡ, ѻ҆́ч҃е, дх҃а, и҆ ны́нѣ лежи́тъ внꙋ́трь бжⷭ҇твеннагѡ хра́ма, є҆го́же созда́лъ є҆сѝ въ сла́вꙋ, львѐ, и҆ че́сть лꙋкі́и мч҃ницы, чꙋде́съ и҆сточа́ѧ на́мъ рѣ́ки, благоче́стнѡ тѧ̀ почита́ющымъ.

Ꙗ҆́коже со́лнце свѣтоза́рнѡ, добродѣ́тельными свѣща́ми концы̀ ѡ҆зарѧ́ѧ при́снѡ, и҆ ны́нѣ къ свѣ́тꙋ преминꙋ́лъ є҆сѝ незаходи́момꙋ. Тѣ́мже свѣтоно́снꙋю твою̀ па́мѧть пра́зднꙋющыѧ, львѐ пребога́те, ѡ҆мраче́нїй вселю́тыхъ и҆зба́ви.

Бг҃оро́диченъ: Страшꙋ́сѧ твоегѡ̀, є҆ди́не цр҃ю̀, втора́гѡ прише́ствїѧ, и҆ ᲂу҆боѧ́хсѧ, безмѣ́рнѡ согрѣши́въ тебѣ̀, и҆ по ра́зꙋмѣ не ᲂу҆тве́рждсѧ: но ꙗ҆́кѡ сы́й бл҃гъ, ѡ҆братѝ и҆ спаси́ мѧ ро́ждшїѧ тѧ̀ бл҃гопрїѧ́тными, і҆и҃се, моли́твами.

Житие преподобного Льва, епископа Катанского

Свя­той Лев был епи­ско­пом в го­ро­де Ка­тане, в Си­ци­лии. Он сла­вил­ся доб­ро­той и ми­ло­сер­ди­ем, хри­сти­ан­ской лю­бо­вью к ни­щим и стран­ни­кам. Гос­подь удо­сто­ил его да­ра вра­че­ва­ния от раз­лич­ных бо­лез­ней и чу­до­тво­ре­ний. Во вре­ме­на епи­скоп­ства свя­то­го Льва в Ка­та­нах жил ча­ро­дей Или­о­дор, ко­то­рый по­ра­жал на­род лож­ны­ми чу­де­са­ми. Он преж­де был хри­сти­а­ни­ном, но по­том тай­но от­верг­ся Спа­си­те­ля и сде­лал­ся слу­жи­те­лем диа­во­ла. Свя­ти­тель Лев ча­сто убеж­дал Или­о­до­ра от­стать от злых дел и об­ра­тить­ся к Бо­гу, но на­прас­но. Од­на­жды Или­о­дор до­шел до та­кой дер­зо­сти, что, вой­дя в храм, где епи­скоп со­вер­шал бо­го­слу­же­ние, сво­им волх­во­ва­ни­ем про­из­вел там смя­те­ние и со­блазн, пы­та­ясь устро­ить бес­чин­ства. Ви­дя на­род, бес­ну­ю­щий­ся по кол­дов­ско­му вну­ше­нию, свя­той Лев по­нял, что вре­мя крот­ких уве­ще­ва­ний про­шло. Он спо­кой­но вы­шел из ал­та­ря и, об­вя­зав шею ча­ро­дея сво­им омо­фо­ром, вы­вел его из хра­ма на пло­щадь. Там он за­ста­вил Или­о­до­ра при­знать­ся во всех зло­де­я­ни­ях, при­ка­зал раз­ве­сти ко­стер и без ко­ле­ба­ний всту­пил вме­сте с ча­ро­де­ем в огонь, удер­жи­вая его омо­фо­ром. Так они сто­я­ли в огне, по­ка Или­о­дор не сго­рел, а свя­ти­тель Лев си­лой Бо­жи­ей остал­ся невре­дим. Это чу­до еще при жиз­ни про­сла­ви­ло пре­по­доб­но­го Льва. Ко­гда пре­по­доб­ный скон­чал­ся, при его гро­бе по­лу­чи­ла ис­це­ле­ние кро­во­то­чи­вая жен­щи­на. Те­ло свя­то­го бы­ло по­ло­же­но в хра­ме свя­той му­че­ни­цы Лу­кии, со­здан­ном им са­мим, а впо­след­ствии мо­щи его бы­ли пе­ре­не­се­ны в цер­ковь свя­ти­те­ля Мар­ти­на Ми­ло­сти­во­го, епи­ско­па Тур­ско­го (па­мять 12 ок­тяб­ря).

Рекомендуем

С помощью кнопки выберите банковскую карту или Яндекс.Деньги.

©2004-2017 — При использовании материалов ссылка обязательна.

Оценка 4.7 проголосовавших: 18
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here