Молитва воскресый из мертвых христос истинный

Новая статья: молитва воскресый из мертвых христос истинный на сайте святая-молитва.рф - во всех подробностях и деталях из множества источников, что удалось нам найти.

Иере́й: с ла́ва Святе́й, и Единосу́щней, и Животворя́щей, и Неразде́льней Тро́ице всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Хор: А

Иере́й: Воскресы́й из ме́ртвых Христо́с, И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере…

Хор: Вели́каго Господи́на и Отца́ на́шего Кири́лла,/ Святе́йшаго Патри́арха Моско́вского и всея́ Руси́,/ и Господи́на на́шего (Высоко-) Преосвяще́ннейшаго (имярек),/ (архи-)епи́скопа (митрополита (титул)),/ богохрани́мую страну́ на́шу Росси́йскую,/ настоя́теля, бра́тию и прихо́жан свята́го хра́ма сего́/ и вся правосла́вныя христи́аны,// Го́споди, сохрани́ их на мно́гая ле́та.

Стихи́ра ева́нгельская седьма́я, глас 7:

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Се тьма, и ра́но, и что у гро́ба, Мари́е, стои́ши,/ мно́гую тьму име́ющи в ра́зуме,/ в не́йже, где положе́н бысть вопроша́еши, Иису́с?/ Но виждь сри́щущася ученики́,/ ка́ко плащани́цами и сударе́м воскресе́ние обрето́ша,/ и помяну́ша я́же о сих Писа́ния./ С ни́миже и и́миже и мы ве́ровавше,// воспева́ем Тя жизнода́вца Христа́.

ЧИТА́ЕТСЯ ПЕ́РВЫЙ ЧАС

На 1 и 6 часа́х:

Тропа́рь воскре́сный, глас 4:

Све́тлую Воскресе́ния про́поведь/ от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы/ и пра́деднее осужде́ние отве́ргша,/ апо́столом хва́лящася глаго́лаху:/ испрове́ржеся смерть,/ воскре́се Христо́с Бог,// да́руяй ми́рови ве́лию ми́лость.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь Преполове́ния, глас 8:

Преполови́вшуся пра́зднику,/ жа́ждущую ду́шу мою́ благоче́стия напо́й вода́ми,/ я́ко всем, Спа́се, возопи́л еси́:/ жа́ждай да гряде́т ко Мне и да пие́т.// Исто́чниче жи́зни на́шея, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Конда́к Преполове́ния, глас 4:

Пра́зднику зако́нному преполовля́ющуся,/ всех Тво́рче и Влады́ко,/ к предстоя́щим глаго́лал еси́, Христе́ Бо́же:/ прииди́те и почерпи́те во́ду безсме́ртия./ Те́мже Тебе́ припа́даем и ве́рно вопие́м:/ щедро́ты Твоя́ да́руй нам,// Ты бо еси́ Исто́чник жи́зни на́шея.

На 3 и 9 часа́х:

Тропа́рь воскре́сный, глас 4:

Све́тлую Воскресе́ния про́поведь/ от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы/ и пра́деднее осужде́ние отве́ргша,/ апо́столом хва́лящася глаго́лаху:/ испрове́ржеся смерть,/ воскре́се Христо́с Бог,// да́руяй ми́рови ве́лию ми́лость.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропа́рь Преполове́ния, глас 8:

Преполови́вшуся пра́зднику,/ жа́ждущую ду́шу мою́ благоче́стия напо́й вода́ми,/ я́ко всем, Спа́се, возопи́л еси́:/ жа́ждай да гряде́т ко Мне и да пие́т.// Исто́чниче жи́зни на́шея, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Конда́к Трио́ди (самаряны́ни), глас 8:

Ве́рою прише́дшая на кла́дязь самаряны́ня,/ ви́де Тя прему́дрости во́ду,/ е́юже напои́вшися оби́льно,// Ца́рствие вы́шнее насле́дова ве́чно, я́ко присносла́вная.

Начало литургии от Недели Фоминой до отдания Пасхи:

Диа́кон: Благослови́ влады́ко.

Открываются Царские врата

Священнослужители поют в алтаре:

Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Дважды)

А на третий раз до середины:

Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в

Хор: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.

Царские врата закрываются и диакон произносит Великую ектению.

Хор: Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

На 12: Блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Воскресные, глас 4:

Тропа́рь: Дре́вом Ада́м рая́ бысть изселе́н;/ дре́вом же кре́стным разбо́йник в рай всели́ся./ Ов у́бо вкуш, за́поведь отве́рже Сотво́ршаго;/ ов же сраспина́емь, Бо́га испове́да Тая́щагося,// помяни́ мя, вопия́, во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни пла́чущии, я́ко ти́и уте́шатся.

Тропа́рь: Распны́йся и воскресы́й я́ко Си́лен из гро́ба тридне́вен,/ и первозда́ннаго Ада́ма воскреси́вый, Еди́не Безсме́ртне:/ и мене́ на покая́ние обрати́тися, Го́споди, сподо́би от всего́ се́рдца моего́,/ и те́плою ве́рою при́сно взыва́ти Ти:// помяни́ мя, Спа́се, во Ца́рствии Твое́м.

На 10: Блаже́ни кро́тции, я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Тропа́рь: Вои́стинну воскре́се Христо́с,/ и свиде́тельствует гроб к вам, законопресту́пницы:/ и́бо гро́бная Своя́ оставль, воскре́се тридне́вно./ Ка́мень запеча́тася, и пред гро́бом стра́жие предстоя́ху:/ ад плени́ся, смерть умертви́ся,/ не укра́ден бысть Христо́с:// ве́руйте с на́ми Воскресе́нию.

Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, я́ко ти́и насы́тятся.

Тропа́рь: Воскре́сшаго из ме́ртвых, и а́дову держа́ву плени́вшаго,/ и ви́дима жена́ми мироно́сицами, ра́дуйтеся, глаго́лющаго,/ ве́рнии умо́лим, от истле́ния изба́вити ду́ши на́ша,/ зову́ще всегда́ разбо́йника благоразу́мнаго гла́сом к Нему́:// помяни́ и нас во Ца́рствии Твое́м.

На 8: Блаже́ни ми́лостивии, я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.

Триоди (самаряны́ни), глас 4:

Тропа́рь: С душе́ю Тя прише́дша ко а́ду, Сло́ве,/ ви́девше вся ду́ши пра́ведных,/ от ве́чных уз отреша́хуся,// песносло́вяще я́же па́че ума́ си́лу Твою́.

Блаже́ни чи́стии се́рдцем, я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Тропарь: Что чудите́ся; что во гро́бе вы и́щете с ми́ром, жены́, Влады́ку?/ Воста́, и мир совоздви́же,// А́нгел блиста́яйся мироно́сицам веща́ше.

На 6 Блаже́ни миротво́рцы, я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Троичен: Еди́н над все́ми в Тро́ице Бог пое́тся,/ Оте́ц и Сын и Боже́ственный Дух,/ Его́же стра́хом сла́вят небе́снии чи́нове, я́сно вопию́ще:// Свят, Свят, Свят еси́ Го́споди.

Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Богородичен: Несказа́нно заче́нши во утро́бе Твое́й всех Бо́га, Де́во Ма́ти,/ па́че мы́сли и сло́ва родила́ еси́,// пребы́вши Де́ва я́ко пре́жде рождества́, Богоневе́сто.

На 4: Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы, лжу́ще Мене́ ра́ди.

Преполове́ния, глас 8:

Тропарь: Вся содержа́й концы́, возше́л еси́, Иису́се,/ и учи́л еси́ во святи́лищи наро́ды сло́ву и́стины,// пра́зднику преполовля́ющуся, я́коже Иоа́нн вопие́т.

Ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда ва́ша мно́га на Небесе́х.

Тропарь: Де́ло О́тчее соверши́л еси́,/ де́лы уве́рил еси́ словеса́ Твоя́,/ исцеле́ния соверша́я Спа́се, и зна́мения,// разсла́бленнаго исправля́я, прокаже́нныя очища́я, и ме́ртвыя воскреша́я.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Тропарь: Безнача́льный Сын нача́ло бысть прие́м,/ е́же по нам вочелове́чися,/ и посреде́ пра́здника уча́ше, глаго́ля:// притецы́те ко исто́чнику приснотеку́щему, жизнь почерпи́те.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Богоро́дичен: Де́ву по рождестве́ пое́м Тя,/ Де́ву и Ма́терь сла́вим Тебе́ еди́ну,/ Чи́стая Богоневе́сто Отрокови́це,// из Тебе́ бо вои́стинну Бог воплоти́ся, обнови́в нас.

Тропа́рь воскре́сный, глас 4:

Све́тлую Воскресе́ния про́поведь/ от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы/ и пра́деднее осужде́ние отве́ргша,/ апо́столом хва́лящася глаго́лаху:/ испрове́ржеся смерть,/ воскре́се Христо́с Бог,// да́руяй ми́рови ве́лию ми́лость.

Тропа́рь Преполове́ния, глас 8:

Преполови́вшуся пра́зднику,/ жа́ждущую ду́шу мою́ благоче́стия напо́й вода́ми,/ я́ко всем, Спа́се, возопи́л еси́:/ жа́ждай да гряде́т ко Мне и да пие́т.// Исто́чниче жи́зни на́шея, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Конда́к Трио́ди (самаряны́ни), глас 8:

Ве́рою прише́дшая на кла́дязь самаряны́ня,/ ви́де Тя прему́дрости во́ду,/ е́юже напои́вшися оби́льно,// Ца́рствие вы́шнее насле́дова ве́чно, я́ко присносла́вная.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Конда́к Преполове́ния, глас 4:

Пра́зднику зако́нному преполовля́ющуся,/ всех Тво́рче и Влады́ко,/ к предстоя́щим глаго́лал еси́, Христе́ Бо́же:/ прииди́те и почерпи́те во́ду безсме́ртия./ Те́мже Тебе́ припа́даем и ве́рно вопие́м:/ щедро́ты Твоя́ да́руй нам,/ Ты бо еси́ Исто́чник жи́зни на́шея.

Проки́мен Трио́ди (Неде́ли о самаряны́ни), глaс 3:

По́йте Бо́гу на́шему, по́йте,/ по́йте Царе́ви на́шему, по́йте.

Стих: Вси язы́цы восплещи́те рука́ми, воскли́кните Бо́гу гла́сом ра́дования.

Апо́стольское чте́ние Трио́ди (Неде́ли о самаряны́ни):

Деян., зач. 28 (гл. 11, стт. 19-26, 29-30)

Во дни о́ны, разсе́явшиися апо́столи от ско́рби, бы́вшия при Стефа́не, проидо́ша да́же до Финики́и, и Ки́пра, и Антиохи́и, ни еди́ному же глаго́люще сло́ва, то́кмо иуде́ем. Бя́ху же не́цыи от них му́жие ки́прстии и кирине́йстии, и́же вше́дше во Антиохи́ю, глаго́лаху к е́ллином, благовеству́юще Го́спода Иису́са. И бе рука́ Госпо́дня с ни́ми: мно́гое же число́ ве́ровавше обрати́шася ко Го́споду. Слы́шано же бысть сло́во о них во у́шию це́ркве су́щия во Иерусали́ме, и посла́ша Варна́ву преити́ да́же до Антиохи́и. И́же прише́д и ви́дев благода́ть Бо́жию, возра́довася и утеша́ше вся изволе́нием се́рдца терпе́ти о Го́споде. Я́ко бе муж благ, и испо́лнь Ду́ха Свя́та и ве́ры. И приложи́ся наро́д мног Го́сподеви. Изы́де же Варна́ва в Тарс взыска́ти Са́вла, и обре́т его́, приведе́ его́ во Антиохи́ю. Бысть же им ле́то це́ло собира́тися в це́ркви, и учи́ти наро́д мног, нарещи́ же пре́жде во Антиохи́и ученики́, Христиа́ны. От учени́к же, по ели́ку кто име́яше что, изво́лиша ки́йждо их на слу́жбу посла́ти живу́щим во Иуде́и бра́тиям, е́же и сотвори́ша, посла́вше к ста́рцем руко́ю Варна́влею и Са́влею.

Аллилуа́рий Трио́ди (Неде́ли о самаряны́ни), глас 4:

Стих: Наляцы́, и успева́й, и ца́рствуй и́стины ра́ди, и кро́тости, и пра́вды.

Стих: Возлюби́л еси́ пра́вду, и возненави́дел еси́ беззако́ние.

Ева́нгельское чте́ние Трио́ди (Неде́ли о самаряны́ни):

Ин., зач. 12 (гл.4 , ст.5-42)

Припев: А́нгел вопия́ше Благода́тней:/ Чи́стая Де́во, ра́дуйся!/ И па́ки реку́: ра́дуйся!/ Твой Сын воскре́се/ тридне́вен от гро́ба,/ и ме́ртвыя воздви́гнувый:// лю́дие, весели́теся.

Ирмос: Свети́ся, свети́ся,/ но́вый Иерусали́ме:/ сла́ва бо Госпо́дня/ на тебе́ возсия́./ Лику́й ны́не/ и весели́ся, Сио́не./ Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице,// о воста́нии Рождества́ Твоего́.

Те́ло Христо́во приими́те, исто́чника безсме́ртнаго вкуси́те.

Хвали́те Го́спода с Небе́с, хвали́те Его́ в Вы́шних. Аллилу́ия. (Трижды)

Иерей: Спаси́ Бо́же лю́ди Твоя́, и благослови́ достоя́ние Твое́.

Хор: Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Единожды, протяжно)

Хор: Ами́нь. Да испо́лнятся уста́ на́ша хвале́ния Твоего́, Го́споди, я́ко да пое́м сла́ву Твою́, я́ко сподо́бил еси́ нас причасти́тися Святы́м Твои́м, Боже́ственным, Безсме́ртным и Животворя́щим Та́йнам; соблюди́ нас во Твое́й святы́ни, весь день поуча́тися пра́вде Твое́й. Аллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа.

Далее как обычно до возгла́са:

Иерей: Сла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, Упова́ние на́ше, Сла́ва Тебе́.

Хор: Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Трижды)

Воскресы́й из ме́ртвых Христо́с, И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере…

Хор: Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Трижды, поскору)

И нам дарова́ живо́т ве́чный, покланя́емся Его́ тридне́вному Воскресе́нию.

Отпусты

᾿Ѹка́зъ, ка́кѡ подоба́етъ глаго́лати ᾿ѿпу́сты во Вла д ы́чни пра́здники, ᾿и Бог҃ома́тере, ᾿и во все́ лѣ́то.

Отпусты во все лето Править

Ве́домо же да бу́дет тебе́ о сем, иере́ю: егда́ отпу́ст глаго́леши дневны́й, или́ на пра́здник Богоро́дицы, да не и́маши глаго́лати в нем: Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, честна́го и сла́внаго Ея́ Рожде́ства́, или́ Успе́ния, или́ Введе́ния, и ины́х пра́здников Ея́: или́ свя́та́го Иоа́нна Предте́чи рождества́, или́ Усекнове́ния, и про́чих святы́х па́мяти или́ преставле́ния их, или́ обре́тения, и пренесе́ния моще́й. Но си́це глаго́ли, а́ще пра́здник Богоро́дицы, Рождества́ Ея́ или́ Успе́ния, и про́чих:

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

А́ще же свя́та́го: Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, и свята́го апо́стола, [или́ святи́теля, или́ му́ченика,] имярек, и всех святы́х: и про́чее до конца́.

Поне́же не Рожде́ство́ Богоро́дицы, ниже́ Введе́ние, или́ Успе́ние Ея́, подвиза́ем к Бо́гу на моли́тву, но са́мую Пресвяту́ю Богоро́дицу: та́кожде, ни па́мяти, или́ преставле́ния святы́х приво́дим на моли́тву к Бо́гу, но саме́х их.

Отпусты Владычних праздников по чину Править

Глаго́лемии в вече́рню, во у́треню, и в Литурги́ю по чи́ну:

На Рождество Христово: Править

И́же в верте́пе роди́выйся, и в я́слех возлеги́й, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный Бог наш: и про́чее до конца́.

На Обрезание: Править

И́же во осмы́й день пло́тию обре́затися изво́ливый, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный:

На Богоявление: Править

И́же во Иорда́не крести́тися изво́ливый от Иоа́нна, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный:

На Сретение: Править

И́же во объя́тиих пра́веднаго Симео́на носи́тися изво́ливый, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный:

На Преображение: Править

И́же на горе́ Фаво́рстей Преобрази́выйся во Сла́ве, пред святы́ми свои́ми ученики́ и апо́столы, Христо́с И́стинный:

В неделю Цветную: Править

И́же на жребя́ти о́сли се́сти изво́ливый, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный:

В ту же Неделю вечера: Править

Гряды́й Госпо́дь на во́льную страсть, на́шего ра́ди Спасе́ния, Христо́с И́стинный:

В Великий Четверток: Править

И́же за превосходя́щую Бла́гость Путь добре́йший смире́ния показа́вый, внегда́ умы́ти но́ги ученико́в, да́же и до креста́ и погребе́ния Снизше́дый нам, Христо́с И́стинный:

Во отпуст Святых Страстей: Править

И́же оплевания, и бие́ния, и зауше́ния, и крест, и смерть претерпе́вый за Спасе́ние ми́ра, Христо́с И́стинный:

Во святы́й и Великий Пяток: Править

И́же нас ра́ди челове́ков и на́шего ра́ди Спасе́ния страшныя стра́сти и Животворя́щий крест, и во́льное погребе́ние пло́тию изво́ливый, Христо́с И́стинный:

В неделю Пасхи, и во всю Светлую Седмицу: Править

Христо́с Воскресы́й из ме́ртвых, сме́ртию смерть попра́вый, и су́щим во гробе́х живо́т дарова́вый, И́стинный Бог наш:

На Вознесение: Править

И́же во Сла́ве Вознесы́йся от нас на Не́бо, и одесну́ю седы́й Бо́га и Отца́, Христо́с И́стинный:

В неделю Пятдесятную: Править

И́же в виде́нии о́гненных язык с Небесе́ низпосла́вый Пресвята́го Ду́ха, на святы́я своя́ ученики́ и апо́столы, Христо́с И́стинный:

В ту же Неделю вечера: Править

И́же от О́тчих и Бо́же́ственных Недр истощи́вый Себе́, и с Небесе́ на зе́млю соше́дый, и на́ше все восприе́мый естество́, и обожи́вый е, по сих же на Небеса́ па́ки возше́дый, и одесну́ю седы́й Бо́га и Отца́, Боже́ственнаго же и Свята́го, и Единосу́щнаго, и Единоси́льнаго, и Единосла́внаго, и Соприсносу́щнаго Ду́ха низпосла́вый на святы́я своя ученики́ и апо́столы, и Сим просвети́вый у́бо их, и те́ми же всю вселе́нную, Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя и Пренепоро́чныя Святы́я Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных, прехва́льных богопропове́дников и духоно́сных апо́столов, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

Отпусты дневнии во всю седмицу Править

По обы́чаю Святы́я восто́чныя Це́ркве:

В субботу вечера: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол: [и свята́го, его́же есть храм, и свята́го, его́же есть день:] святы́х пра́ведных богооте́ц Иоаки́ма и А́нны, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

В неделю утрени: Править

Воскресы́й из ме́ртвых Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол: и про́чая, я́коже вы́ше пи́сано.

Во свя́те́й Литурги́и отпу́ст то́йже, я́коже и на у́трени, приглаша́ет же и свята́го, его́же быва́ет Литурги́а, Златоу́стаго, и Васи́лиа Вели́каго.

В неделю вечера, и в понедельник на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, предста́тельствы честны́х Небе́сных Сил Безпло́тных: святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол, [и святы́х храма, и дне:] и святы́х пра́ведных богооте́ц Иоаки́ма и А́нны, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

В понедельник вечера, и во вторник на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, честна́го сла́внаго Проро́ка, Предте́чи и Крести́теля Иоа́нна, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол: и про́чая.

Во вторник вечера, и в среду на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, Си́лою Честна́го и Животворя́щаго Креста́, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол: и про́чая.

В среду вечера, и в четверток на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и Всехва́льных Апо́стол, и́же во святы́х отца́ на́шего Никола́я архиепи́скопа, Мир Лики́йских чудотво́рца: и про́чая.

В четверток вечера, и в пяток на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, си́лою Честна́го и Животворя́щаго Креста́, святы́х сла́вных и всехва́льных апо́стол: и про́чая.

В пяток вечера, и в субботу на утрени: Править

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных Апо́стол, святы́х сла́вных и Добропобе́дных му́чеников, Преподо́бных и Богоно́сных оте́ц на́ших, [и свята́го хра́ма и дне,] святы́х пра́ведных богооте́ц Иоаки́ма и А́нны, и Всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

А во всю седми́цу на святе́й Литурги́и быва́ют отпу́сты, я́коже предписа́ся, на вече́рни и на у́трени по днех: то́чию прилага́ется и свята́го и́мя, его́же есть литурги́а, си́це:

и́же во святы́х отца́ на́шего Иоа́нна, архиепискпа Константи́ня гра́да, Златоу́стаго [или́ Вели́каго Васи́лиа, или́ Григо́риа Двоесло́ва.]

а в повече́рии, и в полу́нощнице, и в часе́х, ма́лый отпу́ст быва́ет во всей седми́це, си́це:

Христо́с И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, преподо́бных и богоно́сных оте́ц на́ших, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

То́чию в неде́лю на полу́нощнице и в часе́х прилага́ется в нача́ле: Воскресы́й из ме́ртвых:

В пято́к ве́чера, и в суббо́ту на у́трени, и на Литурги́и, не подоба́ет возглаша́ти на отпу́сте: Си́лою Честна́го и Животворя́щаго Креста́: зане́ в той день Кресту́ слу́жбы никаки́я несть. В кото́рый бо день воспомина́ние и слу́жба Честна́го Креста́ быва́ет, тогда́ и пост есть: я́коже в среде́ и в пятце́, и в Воздви́жение Честна́го Креста́, подо́бне и в неде́лю во отпу́сте, Креста́ не воспомина́ется, зане́ не по́стный день есть: си́це держи́т чин и обы́чай Свята́я восто́чная Це́рковь, во всех патриархи́ах, и святы́х оби́телех, и повсю́ду. Ве́домо бу́ди и о сем: я́ко иде́же есть храм Спа́са Христа́, Рождество́, или́ Богоявле́ние, или́ Вознесе́ние, и про́чая, в седми́чном отпу́сте не возглаша́ются никогда́ пра́здничныя отпу́сты, то́чию возглаша́ется пра́здничный отпу́ст в день пра́здника, и до отда́ния, а во весь год то́кмо: Христо́с И́стинный Бог наш: и про́чая по дню [1] [2] .

Оценка 4.7 проголосовавших: 18
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here